Facebook專頁

2014年9月12日 星期五

我係土生土長既八十後,見證住香港bull shit地回歸大陸,睇住香港變得越來越陌生,呢度衣家對於我黎講只係一個適合搵錢既地方,生活?No way!香港一切既改變都成了我立下決心要離開既動力,簡單講就係,留系度多一日,就越
想逃,逃離這個變左質既香港。

大專選科嗰陣,因為當年既証府話我既行業未來會大力發展,我天真地信左,將我人生既黄金十年擺左落去。畢業入行至今已over十年,力爭上游地爬到行業內一個較舒適的位置,雖不算高薪厚職,份工總算穩定(暫時),但我真係睇吾到將來,呢一行根本就在式微,我同期畢業既同學,九已轉行。呢個當年嗰位特首大力hard sell既行業,只係十幾年就玩完,DLLM......

對於大部份香港人黎講,搵錢比一切都重要,為追求自己最理想既生活,工作就係一切,也有人把目標放在置業上,甘願被磚頭捆綁自己,有孩子的,要為下一代著想無可厚非;有家庭付擔的,也是身不由己。但其他人有否想過自己既夢想跟理想呢;有否想過自己的人生過得很悶,想按一個STOP制,重新計劃自己既未來;有否想過當自己的人生像影印機一樣活到退休,回想自己年輕時錯過了一些事没有做而後悔呢,我不會在自己最能經得起考驗的年紀選擇安逸‬。

人生是馬拉松?
“人生絕不是一場馬拉松!
因為路不只一條,終點不只一個
偏離正軌吧!繞點路也沒差。



我鍾意泰國,近呢幾年每年都去三四次,Total差不多有廿次,Passport內全是蚯蚓文的蓋章。如果可以既話,我退休後想在泰國生活,但其實一D都吾容易。近期我常在網上爬文,找一些定居泰國的資料,甚麼資格,要準備甚麼,辦甚麼手續等,越睇就越覺得困難,要達成目標,信心不大,但正如我之前所講,望住呢個咁既香港,每天都有新既動力push我向呢個目標奮鬪。我今年32歲,今天開始訂下短,中,長期計劃,無人會知自己既路可以行到幾遠,但今天我踏出第一步,總算對自己既人生有點交代。

有些事現在不做一輩子都不會做了

如果人類的臉 長得全都相同
那麼你和人們的不同 就看你怎麼活
每個平凡的自我 都曾幻想過
然而大多的自我 都緊抓著 某個理由
每個渺小的理由 都困住自由
有些事情還不做 你的理由 會是什麼?”



在我決定往曼谷Long Stay後,我開了呢個blog,主要係想記低由計劃到實行的每個細節,給自己一個文字記錄之餘,亦希望給其他有意跟我一起走這條路的人一些參考資料。之前提過我作這決定的原因是因為想逃離香港一段時間,希望能清晰地思考和計劃自己的將來,而來泰國既目的係要認識泰國,我把標題設為“Hongkonger learn Thai in BKK”,其意思並不只是學泰語,學泰語只是我認識泰國的一個方法與過程,因為只有通過語言才能直接了解,通過生活才能切實體驗。



沒有留言:

張貼留言